Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dert etmeyin 😊 Askeriye de rütbeliler bile kullanıyor.
rütbeli olduktan sonra değil fakat en başta girerken sıkıntı yaratıyorlar hocam bu hafta heyet raporu için gittiğimde sorun yarattılar.