OmerAti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet, OnCalendar=weekly ayarı zaten her hafta belirtilen günün (varsayılan olarak pazartesi) 00:00 saatine ayarlanır. Bu nedenle, özel bir saat belirtmeme gerek yok.

yani sistem çekicek özel olarak saat girmiyorum yani

özel saat gireceksen
[Timer]
OnCalendar=Mon *-*-* 02:00:00
AccuracySec=1h
Persistent=true
böyle degiştirmem gerek bende saati varsayılan olarak kullandıgım için boş bıraktıgımdan dolayi sistemden çekicek her pazartesi 00:00 çalışacak yani özel saat dilimi belirtmedim bunu demek istiyorum
hocam ben saat ile alakalı bir şey konuşmuyorum. bir timer oluşturmuşsunuz,
ancak bu timer neyi tetikleyecek ? tetiklediği kısımı boş bırakmışsınız.