timer da bunun gibi bir şey olması lazım
[Service]
ExecStart=/bin/sh -c "fstrim -v / | awk '{print $2, $3}'"
Evet, OnCalendar=weekly ayarı zaten her hafta belirtilen günün (varsayılan olarak pazartesi) 00:00 saatine ayarlanır. Bu nedenle, özel bir saat belirtmeme gerek yok.
yani sistem çekicek özel olarak saat girmiyorum yani
özel saat gireceksen
[Timer]
OnCalendar=Mon *-*-* 02:00:00
AccuracySec=1h
Persistent=true
böyle degiştirmem gerek bende saati varsayılan olarak kullandıgım için boş bıraktıgımdan dolayi sistemden çekicek her pazartesi 00:00 çalışacak yani özel saat dilimi belirtmedim bunu demek istiyorum