Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
timer da bunun gibi bir şey olması lazım

[Service]
ExecStart=/bin/sh -c "fstrim -v / | awk '{print $2, $3}'"
Evet, OnCalendar=weekly ayarı zaten her hafta belirtilen günün (varsayılan olarak pazartesi) 00:00 saatine ayarlanır. Bu nedenle, özel bir saat belirtmeme gerek yok.

yani sistem çekicek özel olarak saat girmiyorum yani

özel saat gireceksen
[Timer] 
OnCalendar=Mon *-*-* 02:00:00 
AccuracySec=1h 
Persistent=true
böyle degiştirmem gerek bende saati varsayılan olarak kullandıgım için boş bıraktıgımdan dolayi sistemden çekicek her pazartesi 00:00 çalışacak yani özel saat dilimi belirtmedim bunu demek istiyorum