timer da bunun gibi bir şey olması lazım
[Service]
ExecStart=/bin/sh -c "fstrim -v / | awk '{print \$2, \$3}'"yoksa sadece trim.sh çalıştırdığınızla (1 seferlik temizlik ile) kalırsınız. otomatik silen bir şey yok timer içine koymayı unutmuşsunuz ondan bahsediyorum hocam
çıktıya loglardan bakmayacaksak böyleside yeterlidir.
[Service]
ExecStart=/bin/sh -c "fstrim -v"
çabanıza sağlık ya gözünüzden kaçtı yada tecrübesizlik