Ben iphone almam şu ana kadar almadım. Eşimde var kullanıyorum ama sevmiyorum. Mevzu yazılım stabil olması değil. Fiyatını koruması da değil. Samsung esnekliktir. Her konuda daha esnek kullanım sunar.