bu konuda tek deneyimim,lisede idda oynardım.o da alt limit 1tl idi,1tl lik kupon yapardım hep.zaten seçenekte yok,iş kolaydı.ev sahibi kazanır,deplesman kazanır,beraberlik o aralar pcde fm oynuyoruz bide,gidip arjantin 2.ligine,arnavutluktaki bilmem hangi takımlara filan oynardım genelde.geneli tutarda,yatan kuponum az oldu.sonuç olarak net bi şekilde karlı çıktım diyebilirim.onun haricindede zaten hiç bi türü ile alakam yok kumarın.

kıbrısta arkadaşlarım vardı,ünide ilk yılımda her hafta sonu yanlarına giderdim.o zaman işler de iyi,masrafı hiç dert etmiyorum tabi.her defasında yanımdakilerle kumarhanelerde sabahladım,1 kez olsun bende şunu bi deneyeyim dedigim olmadı.ama benle oraya gidenlerden,babasının arabasını bırakıp gelen oldu malasef.