Merhaba,

D-U-N-S Kaydım var Apple Developer kayıt oldum kayıt olurken özellikle kurumsal seçtim fakat apple hesabım bireysel açılmış dedim yanlış seçmişizdir hatayı kendimizde arıyalım fakat bir kaç kere mail / destek kaydı gönderdim ama nafile dönüş alamıyorum D-U-N-S kaydım var Şahıs Şirketi ama apple ile ilgili güncelleme yapmak istiyorum ama bir türlü irtibat kuramıyorum.

Konu Hakkında Bilgi Sahibi ve Önerisi olan varmıdır ? Bireysel Hesabı Kurumsala Çevirmek ( Şahıs Şirketi Ünvan Var )