Mail banada gelmedi. Ayrıca aktif gözükmüyor hizmetler.

odeaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Toplu mail gönderiminde bir problem yaşandığı ve bazı müşterilere mail ulaşmadığını görmekteyiz. Durum için özürlerimizi sunar iyi çalışmalar dileriz.

Saat 01:22 itibariyle hizmetler aktif durumda gelmiştir ve saat 06.00 a kadar belirli aralıklarda kısa kesintiler meydana gelebilir.

İyi çalışmalar dileriz.