Öncelikle konuyu yanlış kategoride açtıysam kusura bakmayın. domainimin barındığı sunucunun IP adresini değiştirdim dün ve tanımladığım ns adreslerinin de ip adresini düzenledim. websitem şuanda açılmıyor ve intodnsden baktığımda www A kaydında sorun olduğunu söylüyor. normalde ttl süresinin bittiğinde dns önbelleği temizlenmez mi? beni aydınlatırsanız sevinirim.