Bi kaç ay önce konuştuğum icralı bi arkadaş ödemeleri paparadan aldığını paparaya bloke gelmediğini söylemişti. Tavsiyem yine de hiç bir ödeme altyapısında fazla meblağ tutmayın, gelen parayı hemen aileden birinin hesabına atın.