Domainleri kurtardığıma sevinemedim
Kovmalari zoruma gitti
vallaha benimde zoruma gitmişti saçma sapan uygulamaları var. mantıklı açıklamada yapmıyorlar. insan en azından şu şu bilgileriniz nedir diye sorar ona göre aksiyon alır. ben asıl yer sağlayıcıya mail atmasaydım gitmişti domainler.