Merhaba, Değerli R10.net üyeleri
WiseCP "Professional veya Enterprise" lisansın bulunuyor ve kullanmıyorsan, lisansını uygun fiyata vermek istiyorsan
"R10.net" ücretli üyeliğin de varsa ve yüksek ticaret puanına sahipsen pm göndermenizi rica ediyorum, keyifle kalın