bencede güzel alan ve @sakticaret; hocama katılıyorum söylediklerinde.bu konuda deneyimli degilim malasef henüz ama o alanda listeledigim ürünler var.alan olarak ilgi görüyor,o konuda herhalde tek sorunum dropshipping yapıyor olmam ürün direkt sizin elinizde olmayınca malasef biçok şeyi kontrol edemiyorsunuz.ürün berbat paketlenebiliyor,yanlış gönderilebiliyor,hatda stokta var görünen ama aslında stokta olmayan ürünü satmış dahi olabiliyorsunuz gibi onlarca farklı sorun çıkabiliyor.ben bi süre drop takılıp,biraz e-ticaret konusunu araştırıp,ögrenip,kendimi geliştirip sonra kısmetse stoklu çalışmaya yönelmekten yanayım.bol satışlar dilerim