karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylediğiniz şey kaplama değil hocam, köprü. Çekilen bir diş için diğer iki dişinizi de feda ederek yapılan bir uygulama. Bunu bir hekim niye yapar hala anlamış değilim. Resmen iki sağlam dişinizi kaybediyorsunuz. Eksik olan tek diş ise pek problem olmaz. Durumunuz da müsaitse implant yaptırısınız olur biter. Bir boşluğu kapatmak için iki sağlam diş feda etmeye değmez.
hocam birtanesi zaten dolguluydu dişin kararmıştı onu küçülttü birde arka dişi