Selam arkadaşlar,gümrük muhafaza mülakatı olalı yaklaşık 2 ay oluyor ama sonuçlar açıklanmadı. Konu hakkında duyuru,bilgi vs gören duyan var mı acaba?
Ara ara bakıyorum ama bir sonuç yok yada şu tarihte açıklanacak diye de bir açıklama yok merak ettim doğrusu.