Arkadaşlar Trendyol ve Hepsiburada dropshopping yapıyorum. Xml ile ürün yüklemek baya zaman alıyor. Bunun daha kolay bi yöntemi varmı? Bu işi yapan arkadaşlar nasıl yapıyor? Hadi ürünleri yükledik bu seferde yeni ürünler ekleniyor xml'e, tek tek katagorileri tekrar gezip yüklemek gerekiyor. Bi süre sonra eziyete dönüyor iş