Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun Ben kazandığım üyeliğimi devir edebiliyor muyum ?
Tabiki :-p Direk Bana doğru gönderebilirsin

Tabi şaka yapıyorum Premium a vs ihtiyacım vs yok