Şöyle adam mesela 5 milyon tl ye mağazasını açmış malını dizmiş ben sadece gidiyorum dükkana instagram üzerinden mesajlara bakıyorum kargo çıkıyorum bir nevi internetine ben bakıyorum ürün başı 100₺ alıyorum , işi kendimde yapabilirim ama en az 500000 sermaye lazım Buda bizim gibi gençlerde olmadığı için bu şekilde büyümeye çalışıyoruz
replika ayakkabi değil mi bunlar? nereden alacağinizi vs biliyor musunuz?