Konudan anladığım kadarıyla tüm kazancı sizin açtığınız reklamlar sağlıyor. Onlara ciddi karlar ettiriyorsunuz. Kargolama işi zaten sizdeymiş, artık işleyişi çözmüşsünüzdür.
Eğer kendinize güveniyorsanız ve sermayeniz varsa birebir aynı taktikler ve modeller ile kendi hesabınızı açmayı öneririm.