FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bütün makinaları mac olan, evdeki prizlere, tabletlere kadar heşeyi apple olan birisi olarak diyorum ki apple güzel olmasını dışında zor bir ürün. belirli bir noktada güncellemelerinin durması, yazılım zoru ile makinanı "yavaş bile olsa" kullanmana endel olması tatsız bir durum. elimde iphone ipad bir tane notebook tırt yatıyor... kullandığım macbookpro da güncelleme almıyor... bend e hepsine windows kurup rahat ettim. hatta öyle ki macos partition'larını bile uçurdum çünkü işe yaramıyor...özellikle ne istediğine emin değilsen, o makinanın işini göreceğini, sana para kazandıracağına emin değilsen çok da tavsiye etmem....mesela geçenlerde imac27, canım makina, ingiltereden buralara taşıdığım makinayı çöpe attım... evet aynen öyle.. çöp kutusunun yanına koydum... işlemciyi ve diski söküp attım koca makinayı... çünkü standart değil, hiçbirşeyini hiçbiryerde kullanamıyorsun. tamir yerine yenisini almak daha mantıklı oluyor. ne sorun çıksa, ki belirli bir yaşta o sorunlar çıkıyor, apple'ın dediği çözüm hep yeni makina parasına geliyor...
Öncelikle mesaj için sağolun hocam apple konusunda sonuna kadar katılıyorum size , benim iyi düzeyde bir windows bilgisayarım var aslında , mac istememdeki en büyük sebep bataryası. hafif, kolay taşınabilir olması da isteme sebeplerim arasında, bunun dışında program olarak da mobil programlama için flutter ve video ediy konusunda final cut pro yu da kullanmak istemem