İngilizce, Almanca gibi dillere kıyasla az diyorlar ve gerçektende az bile değil çok çok az. Türkçe içinde az aslında ama bir "genel blog" açtığınızı varsayarsak bu hesap üç aşağı beş yukarı tutar.
Diğer dillerde yükselmenin daha zor olduğunu düşündüğüm için bana hala mantıklı geliyor. Bilgi için teşekkür ederim.