Şu an hastaneden yazıyorum ve kısaca özetlemek istiyorum. Annem 4 gün önce akşam yemeğinden sonra bir Beypazarı maden suyu içti ve boğazında şiddetli bir yumruk darbesi şeklinde ağrı hissetti. Sabaha kadar aynı durum devam etti ve sabah kan kusarak acile kaldırdık. Yoğun bakıma alındı ve tüm gün boyunca kan kusmaları devam etti. İç kanamayı durduran serumlar ve iğneler yapıldı, birkaç gün sonra endoskopi yapılarak kanayan bölge tespit edildi ve işlem uygulandı. Bu süreçte sayısız serum ve iğne yapıldı, 4 kez kırmızı kan ve 2 kez beyaz kan takviyesi yapıldı. Şu anda durumu şükürler olsun iyi görünüyor. Beypazarı sodası içtikten sonra yaşanan bu olayın sebebi net değil, ancak soda nedeniyle olduğunu düşünüyoruz.