Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amcam Almanya emeklisi başta beyaz eşya servisinde çalışıyordu sonra dönerci açtı şimdi şubeleri var aylık 1750 euro alıyor diye biliyorum emeklilikten
para almasam da olur sorun değil o kağıt üstünde emekli olayım yeter bana