Merhabalar,

XenForo Lisans Alınacaktır, Transfer aktif Olması Lazım Ve En az 6 Ay Güncelleme alıyor olması gerekmektedir İlgilenenler Bana Pm Den Ulaşırsa Çok Sevinirim Herkese İyi Forumlar Teşekkür Ederim