Quadruple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradan nasil bir yorum cikarsak...


OP, yasin cok ufakmis kardesim senin hizin bana fazla gelir. yoksa haziran gibi bende bi oralardan akmayi dusunuyorum. soyle daha dingin gezen nomadlar var mi 30larinda?
🫠😁🤫🤫🤫
Benim tayland işi yalan oldu zaten ama sene eylül gibi Almatı(kazakistan) ya gitmeyi planlıyorum bence araştır gerçekten mükemmel bir yer