Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Benim geçen hafta başıma şöyle bir olay geldi. Youtube'a her zamanki giriş yaptım. Daha sonra (yeni tasarımdan haberim yoktu) yorumlar ve öneriler kısmının alakasız yerlerde olduğunu gördüm. Hal böyle olunca hemen tarayıcı verilerini v.b sildim. Daha sonra Mac'e güncelleme yaptım. Yine düzelmeyince format atmaya karar verdim ancak bunun öncesinde durumu Google' de aratıp , formattan önce çare bulabilir miyim diye baktım. Yani tüm bunlar bana Youtube' nin tasarımının bozuk olduğu ya da tarayıcı tabanlı bir hata olduğu hissini vermişti. Bence bu tür değişiklikler yaparken daha yumuşak geçişler yapmaları uygun olabilirdi. Görüşümce birçok şey değişebilir ama tüm tasarım değiştirmek bana doğru gelmiyor.