Genele vurarak konuşmayayım direkt olarak forum üzerinden yorumlayayım. Bknz. Nisâ 56. Ayet;
"Âyetlerimizi inkâr edenleri pek yakında korkunç bir ateşe sokacağız. Onların derileri kızarıp kavruldukça, yerlerini başka derilerle değiştireceğiz ki, azabı hiç aralıksız tatmaya devam etsinler. Şüphesiz ki Allah, kudreti dâimâ üstün gelen, her hükmü ve işi hikmetli ve sağlam olandır."
Burada ve daha sayfalarca dolacak bir çok ayette belirtildiği üzere İslam dinine inanmayanlar süresiz bir şekilde çok ağır işkenceler ile cezalandırılacaktır. Şimdi burada biraz empati kurmanız gerekiyor. Eğer siz kendinizi İslam'ın yorumladığı şekilde kâfir topluluğu içerisinde tanımlıyorsanız ve İslam dinine inanan kişiler size dinimize saygı duyacaksınız, nefretinizi bizim üzerinize kusmuyacaksanız dediğinde nasıl bir düşünceye kapılırsınız?