MadLen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Once paytr sonra iyzico basvuru yap. Onlara zaten gerekli aylik hacim evraklarini gönderirsen komisyonu dusuruyorlar.
Paytr hesabımı kapattırdım iyizco için bireysel mi şahıs şirketi mi daha mantıklı sizce