Ey benim bu mesajımı okuyan kardeşlerim.Kendimi fahr için söylemiyorum zannetmeyin ancak ben 10 senedir her gün bu meseleleri araştırıyorum,sorguluyorum,tefekkür ediyorum.Sizi kasemle temin ederim hak ve hakikat Kurandadır,İslamiyettedir.Hz. Ademden bu yana iman edenler olduğu gibi inkar edenlerde olmuştur ve kıyamete kadar da olacaktır.Fakat aldanmışlar, batılı hak zannedip koynunda saklamışlar.Bunların tenkidlerinden sakın İslamiyette,Kuranda kusur var zannetmeyiniz, zira söyledikleri 10 yıldır söyledikleri bahaneleri ezberledim ve cevaplarını verdik.Her sorunun bir cevabı var, sadece doğru yerde aramalısın, ele geçen her kitap okunmaz, her safsataya kulak verilmez.Delilsiz iman zayıftır, delillerini araştırmalıyız ve imanımızı kuvvetlendirmeliyiz,taklidden tahkike cevirmeliyiz, yoksa dünya ve ahiret saadetimiz mahvolacak.Bunun içinde okumak isteyenlere önereceğim kitap kesinlikle Risale-i Nur Külliyatı olacaktır.Üstadın su sözüyle bitireyim :
İslamiyet Güneş gibidir üflemekle sönmez, Gündüz gibidir göz yummakla gece olmaz, gözünü kapayan yalnız kendine gece yapar.
Vesselam..