nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar devlete bağlı araçlar harici ile şahsi arabalar da genç olarak arabalarda çakar lamba bulunuyor araba video ları cekefken daha güzel olsun diye ve trafiğe açık yerlerde kullanmadikca da sorun teşkil etmiyor peki ya oldu da bir gün yolda giderken acil bir durum la karşı karşıya kaldık ambulansın gelme süresine daha var örnek olarak doğum yapacak birisi gibi örnek verebiliriz bu tür acil durumlarda trafige açık alanda çakar lamba kullanılması sorun teşkil eder mi
Çakar lambayı kullanın veya kullanmayın, eğer araçta takılıysa, araç çekilir ve söktürülür. Çakar lambayı şu anda milletvekilleri bile görev olmadığı sürece kullanamıyor.