Bende merak etmiştim. Ama sanırım 2li ilişkiler diye düşünüyorum. Hatta o okulda paylaşımı yapan kişiye mail yoluyla ulaşmaya çalıştım dönüşte yapmadılar. Sonucuna ulaşırsanız banada iletin lütfen.