mekan değilde gıda ürünleir önereyim : ''orange poke'' çay ucuz ve tadı güzel.hellim peyniri ( buradakilerin tadı tam benzemiyor ), enginar ( burada 10 adet enginar parasına orada çuval ile alırsınız sanırım )