Bu tarz işleri genel de veren kişiler yakın bölgelere verir. Uzak yerlere pek vermez çünkü sistem öyle saçma ki X kişi fabrikadan alıyor Y kişisine veriyor o da alttan elemanlar ayarlayıp dağıtıyor. Yani komisyonu çoğu zaman üstteki 2 kişi alıyor. Bu işlere girilir mi girilmez bence. Çünkü insanlarla dalga geçmek gibi birşey. Bir ara komşumuz tebih işi yapıyordu 1000 tanesi 60 TL'ydi. Nereden baksan 4-5 gün gidiyor yapımına. Tabi bu dediğim 2 sene önce ama çok şey değişmemiştir olsa olsa 200 tl olsun 4-5 gün içinde 200 TLye yapmak yazık günah.
Demek istediğim kısaca yakın bölgenizde varsa sadece paketleme değil farklı fason işi verenler bile bulabilirsiniz. Tül bağlama, etiket kesme v.s v.s. Daha önce bu tarz işler verdiğim için biliyorum kimse uzaktaki birilerine iş vermez farklı ilçe bile olsa.