savruk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Net gsm var hocam, az kullanımda çok ucuz paketleri var
netgsm den şikayet eden çok fazla kişi var, emin olamadım. Fiyatları uygun ama sorunlu ise uğraşmak istemiyorum. Teşekkürler