arkadaşlar diyelim ki ciddili sınırlar dolup taştı bilmem kaç yaşlar askere diye kapılar çalınıyor... (Türkiye de artık savaşın içinde mesela)
Teknolojiden sıra gelirse

Gider misiniz?
Neden Gidersiniz/Gitmezsiniz?