Bi yaptırımı yok mu bu evdeyken hiç uğramayıp geldik bulamadık diyenlere karşı Genel Merkezlerin? (Adres tarif hatalarını dışarda bırakıyorum.) Şikayet ediyoruz ama dağıtıma tekrar çıkarmak dışında biz bi değişim göremiyoruz.