By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diyarbakirsporu tebrik ederim. Amed nerenin takımı bilmiyorum.
Bende Adanaspor u tebrik ediyorum fakat Adana Demirspor nerenin takımı bilmiyorum. Neyse karşılıklı tebrikleştik bu da bişey!