İçerideki bakiye ne olacak peki ? yaklaşık 2bin dolar bakiye içeride kaldı. müşterilere ürünleri gönderdik. ne yapmak lazım.
Bana atılan mail de 5 gün içinde hesap onaylanmaz ise istenilen belgeler dogrulanmazsa kapatılıp iade edilecek yazıyordu beklemedeyim ben hocam sizin miktar baya büyükmüş araştırmama göre bazen de hiç vermiyormuş içeride kalıyormuş bakiye inşallah sizinki de en azından müşteriye yatarsa tekrar ödeme alma gibi bir durumunuz varsa alırsınız hocam