sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkürler tazmin konularının yanında böyle bir sorunu ortadan da kaldırmak istiyorum teşekkürler tekrardan 🙏
Öncelikle geçmiş olsun. Kesinlikle dava edin. Zaten dava edildiğinde belediye, bu sorunlarda ortadan kalkar emin olun. Hem emsal olmuş olur, hemde işi oldukça büyütünki farklı noktalarda da buna benzer sorun yaşayanlar vardır eminim. Onlarda emsal duruma göre ilerlerler. Yoksa eminim küpe vs bunlar bana göre hikaye. Küpeyi vurup geçiyorlardır. Gerçekten küpe vurmanın dışında işlem yapsalar, o köpekler mala bağlamış gibi dolaşırlar ortada.