Konu
Websitemi İnceler misiniz?
14-04-2024, 14:26:22
#5
Misafir
Ensalgl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun. Gece/Gündüz Geçiş şeklini r10'nun mantığında yaparsanız daha iyi olur. Sayfa yenilemesi bence olmamış.
Bakacağım hocam, notlarıma yazdım teşekkür ederim.