Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun. Gece/Gündüz Geçiş şeklini r10'nun mantığında yaparsanız daha iyi olur. Sayfa yenilemesi bence olmamış.
Bakacağım hocam, notlarıma yazdım teşekkür ederim.