Konu
Websitemi İnceler misiniz?
14-04-2024, 14:24:36
#4
Ensalgl
Hayırlı Olsun. Gece/Gündüz Geçiş şeklini r10'nun mantığında yaparsanız daha iyi olur. Sayfa yenilemesi bence olmamış.