Konu
1 ay sonra Bilecik'teyim - ASKERLİK
14-04-2024, 13:49:44
#41
Misafir
iNKa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Acemliği söğütte yaptım bizim zamanımızda at ahırlarını koğuş yapmışlardı her yağmurda çile çekerdik. Hemen yanında seramik fabrikası vardı oranın tozu yüzünden çoğu asker balg*m sorunu yaşardı.
Yandık o zaman ustaa