Keşke hocam oraya konu kilit yazacağınıza silmeseniz başkaları bilmiyorsa hem öğrenmiş olur, hemde ileride belki başkalarına faydalı olurdu. Konu kilit kısmını yukardan yapabiliyorsunuz.