kaywalker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acı ama gerçek hocam. Konuşmayı bilmeyen kabileler eylem yapsa borsa etkileniyor..

Maalesef öyle hocam piyasa çok kırılgan güzel kaybettim sonra birazını toparladım topukladım direk