elfiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savaş mavaş yok hocam. Danışıklı dövüş bunlar. İran tarihi boyunca sadece Müslümanlara saldırmıştır. Yaptığı dandik hamleyle de Netenyahu'nun başkanlığını taçlandırdı. Başka bir şey yok yani..
Hocam açıkçası aile büyüklerimden biri daha önce İran'a Rusya'ya Ortadoğu ülkelerine uzun süreler gidip geldiği için bazı bildiklerini aktardı. "İran'a sadece koordinat verirler (boş arazi) bombala derler. Dünyaya gösteriş amaçlı bombalar ve geri çekilir" dedi. Dediğiniz gibi Netenyahu'nun başkanlığını öne çıkardı..