merhabalar, kardeşimin site içinde turlayabileceği bisiklet almak istiyorum yollarda falan çok kullanacağını sanmıyorum.
fakat jant ebatından, kadro boyundan pek anlamam.
yardımcı olabilecek biri var mıdır? bütçeme de pek uygun gelmedi hb'dan vs. baktığımda
boyu 1.82.