Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam neden adsanse diyorsunuz merak ettim sadece imzanizda da o şekilde ondan soruyorum
Adsanseden onay alamadığım daha bir sürü sitem var hocam.Onay alıncaya kadar RollerADS 'de değerlendiriyorum.