2010 yılında r10'dan birisine 150TL'ye pinli adsense hesabımı satmıştım. İlk kazancım buydu. Çocuktum daha 15 yaşında falan, markete gidip 2 poşet abur cubur aldığım halde paranın çeyreğini bile harcayamamıştım. Vay be.