ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle Ayhan hocam .Düşük değere sahip içerik,toplama içerik diye sürekli red geliyordu şaşırdım bende.
Bıktırdın demek ki adsenseyi göndere göndere en sonunda yeter artık verelim dediler heralde düşük değere sahip içerik forumdaki çoğu arkadaşın aldığı cevap onlar da zorlasınlar biraz