ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun demek ki zorlamak gerekiyormuş adsenseyi biraz
Aynen öyle Ayhan hocam .Düşük değere sahip içerik,toplama içerik diye sürekli red geliyordu şaşırdım bende.